Οι φίλοι μου

Posted: Αύγουστος 20, 2010 in Χωρίς κατηγορία

Οι φίλοι της ζωής μου

 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

12-boylis-teos

Ο Μπούλης

13-epitropas-alexandros

Ο Επίτροπας και ο Αλέξανδρος

11-bikh-41

Η Βίκη

10-baggelhs-3

Ο Βαγγέλης

17-hraklhs-marianna

Ο Ηρακλής και η Μαριάννα

9-antwnhs

Ο Αντώνης

8-antreas

Ο Αντρέας

7-aggelos-1

Ο Άγγελος

3

Με τον Λεωνίδα Χρηστάκη

4

Με τον Ηλία Παπαδημητρακόπουλο

6

Με τον Περικλή Κοροβέση

15-giannhs-sailor-2

Ο Γιάννης

16-hellene-1

Η  Έλεν

Οι φίλοι μου 2 / Οι φίλοι μου 3/

Σχόλια
  1. Ο/Η akisguitar λέει:

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.

Σχολιάστε

